Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging. Zie artikel 10 van de algemene voorwaarden over de garantieregels.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij zouden het fijn vinden als je contact met ons opneemt door ons te mailen (info@originalwood.nl) zodat wij kunnen kijken hoe wij dit kunnen oplossen.
Komen wij er samen niet uit, dan is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.